CRM система обліку заявок Service Desk (Help Desk)

Сервісний центр "TSi" пропонує таку послугу, як CRM система Service Desk (Help Desk) для заправки картриджів. Ми розробили та впровадили диспетчерську службу системи обліку заявок   Service Desk (Help Desk) , яка повністю відповідає перед клієнтами за виконання термінів і стан заявок на поточний момент. Також є основним центром прийому всіх скарг та коментар щодо якості друку в режимі онлайн.

  Service Desk(Help Desk)(Сервіс деск) - CRM система, яка призначена для збирання та контролю заявок корпоративних користувачів у режимі онлайн. Спрямована на виконання потреб клієнта та забезпечення узгодженої якості послуг, тим самим підвищує якість обслуговування та ступінь задоволеності користувачів Service Desk (Help Desk) . Основним центром прийому заявок Service Desk (Help Desk)   є єдина точка контакту користувачів із сервісним центром Технолоджі Стар , що дозволяє об'єднати в єдину інформаційну систему всіх користувачів та операторів обслуговування системи в Україні. У процесі узгодження послуг формується та укладається договір про рівень нашого Service Desk (Help Desk),В якому прописується весь бажаний функціонал для роботи з клієнтом. Обумовлюються терміни виконання заявок, своєчасна доставка, реєстрація користувачів (видача логіна та пароля), час доступності Service Desk (Help Desk) , вартість послуг, що зберігається в системі, обов'язкове поле для коментарів та фотозвітів, також можливість експортувати звіт у будь-який інтервал часу у форматі Microsoft Excel. Клієнт залишає за собою право виступати адміном, для контролю своїх співробітників та якості послуг нашого сервісного центру.

  Service Desk (Help Desk) особливо ефективний для компаній, де кількість картриджів перевищує понад 20 штук на місяць. Якщо у Вас багато співробітників, підрозділів, філій, відділів, Ви знаходитесь в різних містах і населених пунктах, тоді Вам необхідний Service Desk (Help Desk) для контролю за всіма послугами. CRM Система обліку Service Desk (Help Desk) автоматизована і монопольна, що дає змогу оперативно здійснювати обслуговування всіх регіонів країни. Щодня у нашу CRM систему Service Desk (Help Desk), надходить понад 300 заявок, через сайт та гарячу лінію. Вам достатньо зайти в систему, оформити заявку, вибрати модель принтера або картриджа, потім кількість та адресу, заявка готова, через деякий час Ви отримуєте підтвердження та статус заявки.

Використовуючи CRM систему обліку заявок Service Desk (Help Desk)  сервісний центр TSi досяг наступних результатів:

  • Простота та зручність в обслуговуванні;
  • Єдиний центр прийому заявок;
  • Реєстрація заявок усіх звернень та запитів клієнтів;
  • Гарантовані терміни вирішення заявок, визначені у договорі;
  • Зберігання всіх фотозвітів та актів виконуваних робіт;
  • Експорт звіту за будь-який період у форматі Microsoft Excel;
  • Активність системи обліку онлайн заявок 24 години;
  • Можливість дати опис проблеми у коментарях;
  • Оперативне надання інформації про статус призначеної заявки;
  • Єдиний центр звітності, покращення контролю обслуговування та прогнозованість витрат;

Накопичення статистичної інформації, необхідної підвищення ефективності обслуговування

Ми вдячні, що Ви ознайомилися з нашою інформацією щодо системи обліку заявок Service Desk (Help Desk). Якщо Вас зацікавила система обліку заявок, на Ваш запит надаємо пілотний проект або скріншот для подальшої співпраці.